czwartek, 26 września 2013

4.

NIE RÓB SCEN DLA FRAJERA , PRZECIEŻ NIKT NA MIŁOŚĆ NIE UMIERA. Wszystko wyszło na jaw. jesteś dla mnie dupkiem , zerem , wszystkim co złe. Niby Cię znam a jednak nie :) Dobrze mieć przyjaciół <3 Ola ! Boguś ! Caro ! - Dobrze ,że można się komuś wygadać ! Nie stać Cię na dziewczynę bez dziecka , ale bierzesz się za nową z dzieckiem! nie ogarnę Twojego toku rozumowania i dupczenia lasek. Wszystko zaczyna się chyba układać ! Mam idealnego faceta u swego boku - Jasia ! :* Zdania nie zmienię faceci to dupki, ale mój Jasiu póki co nim nie jest :-) Wreszcie mam kogoś kto mnie szanuje i dba o mnie jak o nikogo innego ! :* Najwspanialszy <3 Najcudowniejszy <3 Najprzystojniejszy <3 ! Prawi mi masę , masę komplementów !: * Niestety ostatnio mam pełno kompleksów, nad którymi pracuję.. Lecz jak ktoś kilka razy nazwał Cię kurwą , szmatą itp, zaczynasz w to wierzyć. smutne, ale prawdziwe...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz